onsdag 15 september 2010

olivolja i håret?

Hejsan svejsan!
Just nu sitter jag vid datorn och väntar på att Kungarna av Tylösand ska börja! :)
Hm.. Dessutom la jag olivolja i håret nyss, många hade tipsat mig om det så jag ska prova! Hört att det funkar på några, men inte på alla. Så jag får hoppas det funkar på mig nu hihi! :D
Fast jag ska dock bara ha i det i 2 timmar eller något, tänkte först ha det i hela natten och skölja ur det direkt när jag vaknar, men jag vågar inte riktigt för det kanske är jättesvårt att få bort... Och jag har ju skola imorn :S Vill ju inte gå dit med helt fett hår ;)
Jaja... Idag har jag verkligen inte varit ute någonting. Ganska gött ändå att få sova ut! Men bläääh... Skola imorn, jag kommer knappast orka gå upp men jag får försöka hänga med ändå.. ;P
För jag har ju ledigt på fredag i alla fall! Det ska bli gött.
Har ju varit en ganska chill vecka ändå... Fast det är torsdagar jag hatar på vårat schema, vi har fyra lektioner innan lunch (de tråkigaste lektionerna också!) och sen har vi 5 minuter "rast" mellan varje lektion -.-'
Aja, nu ska jag inte klaga mer! Ska gå och sätta mig vid tv:n nu. Vi hörs,
Kram bell!

Inga kommentarer: