söndag 19 september 2010


Hejsan svejsan!
Helgen har varit jobbig, och stressande! Men för övrigt har den väl varit okej. Jag ville egentligen sova hos mormor & morfar men det blev inte så... Dessutom var det begravning & massa skit. Inte så jättekul kanske. Helgen kunde varit bättre! Men nu ska jag inte klaga, för nu är det bara att hoppas på att nästa helg blir rolig. Hm. Imorn är det måndag, *suck*. Men en bra sak är att jag får pengar! Så då blir det shopping! Yey!
För övrigt längtar jag asmycket till julafton, haha! Men det är det bästa jag vet. När jag tänker på julafton tänker jag på sagor, julgodis, mat, ljus & glädje (: Åh vad jag längtar!
Hmm. Men idag har jag varit ute & plockat svamp med mamma & faster! Det var jättekul och vi fick med oss en hel del med oss hem ;) Hehe.
Men nu ska jag kanske läsa lite och tända ljus. Mysigt.
Aja jag kanske skriver mer ikväll haha.
Kram Bell!

(inlägget blev lite failat men jag orkar inte bry mig)

Inga kommentarer: