tisdag 7 september 2010

Hallå där!
Idag (ikväll kanske, haha) är det Tisdag!
Det betyder att det det är UUnsdag imorn, och att det är uunsdag betyder att jag får sovmorgon till kvart i ett! Yey! Haha. Vi ska nämligen på någon sak i Öresjö, typ uteaktiviteter och sådant ruuligt... Eller kanske inte. Men snart ska jag nog gå och lägga mej. Eller ne , ee nog uppe en liten stund till eftersom att jag inte är så trött ;)
Hörde förresten Paow&Hugos låt idag. Den var ju helt okej med tanke på att dom gjorde den bara på "kul" eller vad man ska säga (:
Snart får man är kamera då, förhoppningsvis -.- Men det är det att jag mycket hellre skulle vilja ha en systemkamera! Men man kan ju inte få allt, eller hur? Huuumm... Men just nu känns det som att jag inte har någonting. Det är bara tomt liksom, vet inte hur jag ska förklara det xd
Nu ska jag nog försvinna mig in i Photoshop-världen en stund, sen kolla lite på tv (:
Ha de bra,
Kram bell!



Haha! Ritade av min katt lite snabbt i Photoshop.
Såhär blev resultatet ;)

Inga kommentarer: